地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:20026    回應:3
文亮語

陶淵明也轉軚

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年1月31日

  昨晚食飯時,老婆話佢班一向睇唔好樓市班大媽,今日齊齊轉軚,不過又覺得唔係幾好意思,我話有d人真係好蠢,明知形勢有變,樓市會掉頭回升,都唔敢轉軚買樓,怕被人笑,現在連老C都轉軚,仲使乜驚。

  老婆話點解老C都會轉軚,老婆唔知道,老C文人雅士,飽讀詩書,知道陶淵明都轉軚,佢點解唔可以轉,老婆又問,陶淵明幾時轉軚,陶淵明話覺今是而昨非,就是一個U Turn,老C今早都話樓市拉手制,做緊一個U Turn 。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 元 2023-01-31 16:28:11
田園將蕪胡不歸+威人威威不是威。

香港地産風光已過! 

未来是创科加轨道上的大湾区,房住不炒。
2. 引刀一快 2023-01-31 20:41:36
灣元,叻仔,識得棄暗投明,跟我推薦大灣區。

俾個like你。
3. 劍聖 2023-02-01 02:47:16
樓市是U turn,但今年是U,下年才是turn 。地產商今明'兩年太多貨,不可能大升,如果升百份之五,你己輸了,因為定期利息百分之五,股市升百分之二十。